Що означає повідомлення «Помилка однозначного пошуку в РЗО/Перевірте коретність ПІБ та документ», отримане лікарем при реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я?
Відповідно до пункту 2 Порядку формування листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.06.2021 №1234, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.07.2021 за №890/36512, ідентифікованою вважається особа, щодо якої інформація, яка надійшла з електронної системи охорони здоров'я, збігається з відомостями Реєстру застрахованих осіб (за критеріями реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта, прізвища, імені та по батькові).
У разі, якщо при реєстрації лікарем медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я від Пенсійного фонду надходить повідомлення «Помилка однозначного пошуку в РЗО / Перевірте коретність ПІБ та документ», це означає що е-лікарняний не створено.
В такому випадку лікарю необхідно перевірити правильність введених персональних даних пацієнта в системі охорони здоров’я, оскільки зміни в медвисновок лікар може внести впродовж 7-ми днів з дня його реєстрації (створення), тобто у разі пропущення 7-денного строку усунути помилку буде неможливо і е-лікарняний не створиться.
У разі, якщо проблема в Реєстрі застрахованих осіб, страхувальник провів необхідні коригування або сама застрахована особа, до прикладу, подала Анкету застрахованої особи, у лікаря є можливість зайти в уже створений медичний висновок і перевідправити його до ПФУ, навіть якщо сплив семиденний термін після дати реєстрації медвисновку в електронній системі охорони здоров’я, оскільки в ньому лікар уже не проводить жодних змін, і лікарняний створиться. Таку дію (перевідправлення медичного висновку) лікар проводить тільки за зверненням пацієнта, який інформує лікаря про усунення розбіжностей в РЗО ПФУ.