A A A K K K
для людей із порушенням зору
Боянська громада
Чернівецький район Чернівецька область

Лікарняні - 2023: що змінилось?

Дата: 18.01.2023 08:58
Кількість переглядів: 16

Для отримання фінансування із забезпечення виплат застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник, як і раніше,  має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.

Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною. ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК  ТЕПЕР НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ через  відповідний інтерфейс (вкладка  меню «Заяви-розрахунки») В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ СТРАХУВАЛЬНИКА  НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ https://portal.pfu.gov.ua/ 

Використання інших шляхів та засобів подання заяв-розрахунків в електронному вигляді не передбачено, відповідно заяви-розрахунки, подані в електронному вигляді не через вебпортал, не будуть прийняті та взяті до розрахунку.

Страхувальники, які з певних причин не можуть користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду.

Можливість формування та подання заяв-розрахунків безпосередньо з особистого електронного кабінету без залучення додаткового програмного забезпечення доступна всім роботодавцям на безоплатній основі.

Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб. 

До заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.

Важливо!

  • Для поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків, максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку обмежено до 200.

  • Для уникнення помилок при заповненні заяви-розрахунку використання лапок у назві суб’єкта господарювання не допускається.

  • Роботодавцям, для подання заяв-розрахунків, не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП , як це було передбачено раніше у взаємовідносинах із ФССУ.

Детальна інструкція щодо порядку формування і подання страхувальниками заяв-розрахунків розміщена на сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області в соціальній мережі Facebook (https://www.facebook.com/cv.pfu.gov.ua)

Функціонал пункту меню “Заяви-розрахунки” особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків за визначеними критеріями:

період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); здійснення формування (редагування) та відправлення заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України. 

За виникнення запитань щодо страхових виплат чи потреби у фахових консультаціях громадяни можуть звертатися до спеціалістів будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

Як установа, що є адміністратором електронного реєстру листків непрацездатності (складової частини реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування), Пенсійний фонд України відтепер здійснює:

 призначення страхових виплат та соціальних послуг відповідно до Закону;

 профілактику нещасних випадків на виробництві;

 проведення перевірок обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності та документів, що є підставою для їх формування і призначення, на базі інформації з електронних систем та реєстрів;

контроль за використанням страхувальниками страхових коштів. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора